Month: April 2018

Cukier Uzależnia? | Zapytać Dietetyka

No Comments

Cukier Uzależnia? | Zapytać DietetykaTeraz większość z nas wie zbyt dużo cukru nie jest dla nas dobre i co przesadza na słodkie jest związana z otyłością, cukrzycą typu 2, choroby metaboliczne, otyłość wątroby i innych chorób przewlekłych. Z jakiegoś powodu, choć większość z nas wciąż trudno oprzeć się słodyczami, napojami i przekąskami.

Założę się, że wielu z nas doświadczyło silnego apetyt na słodycze lub czas na imprezkę na słodycze do doświadczenia, które pozostawiają nas czuje się bezsilna w obecności określonych produktów i wątpliwości, że mamy uzależnienie od cukru. Ale cukier nałóg nawet prawdziwe? Jest to jeden z najczęstszych pytań, słyszę, jak lekarz-dietetyk — na które odpowiedź sprowadza się do tego, czy cukier uzależnia, czy nie.

CUKIER UZALEŻNIA?

Pomimo wielu podobieństw w zależność właściwości — jak przejadania się, tolerancji i абстинентном zespół — diagnostyczny i statystyczny Podręcznik zaburzeń psychicznych, w pracy, z pomocą których specjaliści w zakresie zdrowia psychicznego klasyfikacja zaburzeń psychicznych w Stanach Zjednoczonych, obecnie nie zawierają rozpoznanie kliniczne konkretnie na cukier spożywczy lub zależność. Jest to spowodowane tym, że istnieje niewiele badań klinicznych na ludziach, potwierdzających tezę, że jedzenie lub cukru uzależnień naprawdę.

Ale tylko dlatego, że u nas nie ma diagnozy dla buraków zależności nie oznacza, że cukier nie powoduje uzależnienia.

Eric Steiss, doktor nauk medycznych, neurolog, który studiował wiele cukier wpływa na mózg, mówi, zużywając bardzo smaczne dania, takie jak te, które zawierają dużą ilość cukru odpali ten sam klucz wynagrodzenie obszary mózgu, które są aktywowane, gdy człowiek bierze narkotyki jak kokaina. Biologicznie to ma sens, ponieważ w naszych myśliwskich i dni zbierania, cukier był rzadkim i cennym źródłem energii. Wtedy, silna nagroda odpowiedź na cukier były korzystne, ponieważ on wysłał nas do poszukiwania bardziej. To także wyjaśnia, w jaki sposób ludzki organizm przystosował się do prawie łatwo przekształcić cukier w tłuszcz.

W dodatku do mózgu-wizualizacji w badaniach u ludzi istnieje silne badań na zwierzętach, aby wspierać legitymacji cukru zależności. “W odniesieniu do danych zwierząt, mogę być trochę bardziej pewni prawdziwą zależność z nabyciem przerywany cukru, który okazał się na modelach zwierzęcych” – mówi dr James DiNicolantonio, doktor farmacji. “Nie dlatego, że cukier aktywuje podobne нейрохимические drodze, ale ponieważ szczury karmione wlocie przerywany cukier łamanie druglike gdy cukier ekstrahowany z diety. Nie tylko, że podając szczurom, które zużywają niestabilne spożycie cukru tryb nalokson, antagonista opiatów, produkuje również demontaż — demontaż doświadczeni, jeśli jest podpięty na morfina, kokaina”.

Gdy zapytano go, czy myślał, że jest uzależniony od cukru był prawdziwy, Dr Robert Lustig, specjalista dziecięcą otyłością i otyłością wiodący badacz, powiedział, że to oczywiście do zwierząt”.Według DSM-5 kryteriów, cukier uzależnia” – mówi. “Mamy dane mechanicznie w zwierzętach, mamy коррелятивных danych dla ludzi, i na pewno widzimy empirycznie, do naszych pacjentów.”

W praktyce, lekarze i dietetycy często szukają cechy uzależnienia w funkcjonowaniu pacjenta w jedzeniu, aby ustalić, czy jedzenie lub cukru zależności może być obecny. Z tych, obżarstwa i wyjście najłatwiej zidentyfikować, ale Steiss odkryli, że ludzie, którzy spożywają duże ilości cukru może naprawdę rozwinąć się tolerancja, która wzmacnia przekonanie, że cukier uzależnia.

CO O WYKREŚLENIU CUKRU?

Zapytaj kogokolwiek, kto ciął dodają cukier z diety zimno indyka, i prawdopodobnie powiedzą ci wniosku cukier prawdziwy. Jak to często bywa z kofeiny, nikotyny i innych substancji uzależniających, ludzie odstąpili od cukru zwykle czuję się dość kiepsko w trakcie procesu. Najczęstsze objawy obejmują drażliwość, zmęczenie, bóle głowy, bezsenność, głód, złe samopoczucie i uczucie “mglisty”. Oczywiście, objawy są bardzo zróżnicowane i zależą od regularnego spożycia cukru, indywidualnej fizjologii i czy zamierzasz czysty lub z wykorzystaniem podejścia, zwężający się. Jeśli zdarzy ci się być nieszczęśliwy człowiek, który przeżywa te wszystkie objawy na raz, wiem, że to tylko tymczasowe. Na podstawie obserwacji Лустига, cukier odwołania trwa zwykle 4-5 dni, po czym pacjenci zazwyczaj raport podstawowe poprawy nastroju i poziomu energii.

5 PORAD, ABY POKONAĆ CUKRU ZALEŻNOŚCI5 PORAD, ABY POKONAĆ CUKRU ZALEŻNOŚCI

1. ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ ZMNIEJSZYĆ, I WYBRAĆ METODĘ, KTÓRA BĘDZIE PRACOWAĆ DLA CIEBIE

Leslie czy, MS, RD, zaleca wstrzemięźliwość i umiar, jak i podejścia do ograniczenia cukru. Oba podejścia mogą pracować, ale, być może, lepiej pasuje do twojej osobowości, nawyków i stylu życia. Wyjście zimno indyka wymaga więcej przygotowań do przodu, mówi lee, ponieważ trzeba “być gotowi zarządzać objawy odstawienia, i z praktycznego punktu widzenia, trzeba być gotowym do spożycia w zupełnie inny sposób”.

“Jeśli jesteś po prostu ten, kto myśli, że mogą być przesadzić na cukier, możliwe jest stopniowe zmniejszenie wykonalne i może być osiągnięty z względną łatwością” – dodaje.

Niezależnie od twojego podejścia, Pajacu i amerykański kierowy Skojarzenie poleca nie więcej niż 100 kalorii (25 g) cukru dziennie dla kobiet i 150 kalorii (37.5 g) dla mężczyzn.

2. TRZYMAJ SWÓJ POGLĄD NA ZASILANIE FAKTY ETYKIETY I LISTY SKŁADNIKÓW

Zdając sobie sprawę ukryte źródła dodanego cukru-to połowa sukcesu tutaj. Tylko zasilanie fakty etykiety trzeba będzie pokazywać ilość dodanego cukru w produktach, które kupujesz, nie tylko suma. To dobra wiadomość dla tych, którzy nie wiedzą wszystkie nicki dla cukru i mają trudny czas plamienia go do listy składników.

3. JEDZ WYSOKIEJ JAKOŚCI WĘGLOWODANY W MIEJSCE CUKRU

Tak, dobrze przeczytaliście! Miłość ich lub ich nienawidzić, węglowodany nie są sobie równe. Obóz dieta z niską zawartością cukru nie powinny być o niskiej zawartości węglowodanów, co jest dobrą wiadomością dla tych z nas, w gaźnik-amatorów. Badania ostatnio przeprowadzone Люстиг pokazał, że proste usunięciem fruktozy (z dodatkiem cukru) z diety tylko na 10 dni obniża się poziom tłuszczu w wątrobie, wskaźnik metaboliczną chorobą, prawie 30%. Zdrowe węglowodany, które należy wziąć pod uwagę, obejmują słodkie ziemniaki, brązowy ryż, płatki owsiane i pełnoziarniste pieczywo, gotowane bez dodatku cukru.

4. WYMIEŃ SŁODKIE WYPIEKI Z NAGRODY

Jeśli twój pomysł na wynagrodzenia mrożony jogurt zwieńczona kruszy herbatniki i sos czekoladowy, zamiast rozważyć  nagrody. Zanurz się specjalne ćwiczenia grupowe, manicure, film, nawet leniwy poranek w łóżku. Jeśli chcesz słodki poczęstunek, pójść na coś odżywczego i niskim indeksie glikemicznym, które nie powodują do porządku. Jagody, KIWI i pomarańcze (w całości, a nie sok) – doskonałe opcje.

5. ZNALEŹĆ BARDZIEJ SKUTECZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE ZE STRESEM5. ZNALEŹĆ BARDZIEJ SKUTECZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE ZE STRESEM

Dla wielu z nas jedząc wyśmienite produkty, takie jak te, o wysokiej zawartości cukru, jak radzimy sobie ze stresem. To dlatego, że stres праймы mózgu do аддиктивному zachowania istnieją i mogą stworzyć apetyt na cukier – mówi Elissa Epel, kandydat nauk prawnych, ekspert wpływ stresu na spożycie żywności i otyłość. Niektóre z jej badanie przy uniwersytetem Kalifornijskim, San Francisco, pokazuje również, że cukier osłabia reakcję na stres — który może być dość silne wsparcie, aby utrzymać je słodkie, kiedy czasy stają się napięte.

Zamiast kupować cukier za pociechą, poznać inne sposoby radzenia sobie ze stresem, takie jak joga, medytacja, bieganie i czasopism.

Categories: Uncategorized